Uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI POSLOVANJA MAX & MORIS d.o.o.

PODRUČJE PRIMJENE Svi dokumenti koje MAX & MORIS d.o.o. u svrhu prodaje izdaje svojim kupcima (ponuda, prihvaćanje ponude, potvrda narudžbe, račun i sl.) temelje se na ovim uvjetima. Opći uvjeti mogu se isključiti samo pismenim sporazumom između MAX & MORIS d.o.o. i kupca

PREDMET PRODAJE Max & Moris uz iznimno profesionalan pristup prati proces proizvodnje namještaja po mjeri od samog odabira materijala i njegove debljine, do usluga optimiranja krojnih mjera, piljenja, usluga pravolinijskog i krivolinijskog kantiranja, te vrhunske obrade materijala.

Uz poštivanje zadanih vremenskih rokova do besprijekorne izvedbe, naša je misija pružiti isključivo vrhunsku uslugu.

  1. USLUGA OPTIMIZACIJE KROJNIH MJERA PLOČASTOG MATERIJALA Po odabiru dekora i debljine pločastog materijala, uzimajući u obzir dimenzije željenog namještaja, naši će iskusni djelatnici obraditi mjere kompjuterskim putem kako bi postigli maksimalnu iskoristivost ploče.Dvije su mogućnosti naručivanja pločastog materijala po mjeri:
    Kupac može ispuniti obrazac u prodajnom salonu, a potom ga predati djelatnicima s odjela za Krojne liste. Po unošenju dimenzija u računalni program za optimiranje krojnih mjera, program kreira, a zatim i iscrtava shemu optimalnog krojenja ploče.

    Druga mogućnost uključuje naručivanje elektronskim putem pri čemu kupac preuzima excel dokument s naših web stranica, ispunjava ga potrebnim mjerama i podatcima, a zatim isti šalje na email: krojne.liste@max-moris.hr

  2. USLUGA KROJENJA PLOČASTOG MATERIJALA PO MJERI Nakon postupka optimizacije krojenja ploča, te izvršene potvrde ( uplate ) od strane kupca, slijedi formiranje radnog naloga prema kojem se isti uvrštava u plan proizvodnje, a naručitelj će biti obaviješten o terminu završetka obrađenog materijala. Usluga krojenja vrši se na najsuvremenijim strojevima njemačkih proizvođača (Homag grupacija), dok se korištenjem reznih alata renomiranih tvrtki, postiže vrhunska preciznost i kvaliteta reza. Informatička umreženost odjela unutar proizvodnje eliminira mogućnost pogreške pri izvedbi.
  3. USLUGA KANTIRANJA Kantiranje podrazumijeva uslugu lijepljenja rubnih traka na pravolinijskim komadima pločastog materijala čime se zatvaraju svi vidljivi rubovi na pločastim elementima. Važnost ove usluge leži prvenstveno u estetskim razlozima, ali valja napomenuti i da pritom elementi dobivaju zaštitu od eventualnih mehaničkih oštećenja, vlage i sl. prilikom buduće uporabe.
  4. USLUGA CNC OBRADE PLOČASTOG MATERIJALA Posebni oblici zahtijevaju poseban kroj i obradu. Prateći najaktualnije tehnološke trendove, CNC strojevi Homag i Biese jamče preciznost i visokokvalitetnu izradu svakog pojedinog komada. Usluga CNC obrade pločastog materijala podrazumijeva rezanje, izradu raznih oblika, utora i poluutora, perforiranje, te razna druga bušenja.Max & Moris nudi sljedeće vrste kantiranja:
    kantiranje ABS rubnom trakom za debljine iverala 10 mm, 16 mm, 18 mm, 19 mm, 25 mm, 36 mm, 38 mm, 54 mm

    kantiranje ABS rubnim trakama debljina 0,5 mm, 0,8 mm, 1 mm, 2 mm

    Usluga kantiranja se obavlja na najsuvremenijim kantericama marke Homag što rezultira isključivo visokom kvalitetom obrade materijala.

  5. USLUGA KRIVOLINIJSKOG KANTIRANJA PLOČASTOG MATERIJALA Usluga krivolinijskog kantiranja predstavlja lijepljenje ABS rubnih traka. Kantiranje se vrši na onim elementima koji imaju određena zaobljenja dobivena CNC strojnom obradom.Max & Moris nudi sljedeće vrste krivolinijskog kantiranja:
    kantiranje ABS rubnom trakom za debljine iverala 10 mm, 16 mm, 18 mm, 19 mm, 25 mm, 36 mm, 38 mm

    kantiranje ABS rubnim trakama debljina 0,8 mm, 1 mm, 2 mm

    Usluga kantiranja se obavlja na najsuvremenijim krivolinijskim kantericama grupacije Homag što rezultira isključivo visokom kvalitetom obrade materijala.

  6. USLUGA PREŠANJA PLOČASTOG MATERIJALA Usluga prešanja podrazumijeva spajanje pločastog materijala kako bi se postigla željena debljina izvan standardnih debljina, a u svrhu dobivanja konstruktivnog ili estetskog elementa. Sama usluga obavlja se na preši marke Hoeffer H100S hladnim ili toplim postupkom, pri čemu se posebnim tehnikama (ljepilima i pritiskom) ploče spajaju u jednu. Osim spajanja ploča Max & Moris obavlja i oplemenjivanje sirovih ploča listovima laminata (ultraplasta).
  7. USLUGA PRIJEVOZA ROBE DO SVOJIH KUPACA Kako bi svojim kupcima i partnerima osigurali kompletnu uslugu, Max & Moris isporučuje prethodno naručenu robu na njihovu adresu u sve dijelove Hrvatske.

PLAĆANJA I POPUSTI U poslovnici Max & Moris računi se mogu plaćati i karticama od kojih se plaćanje karticama PBZ, OTP te Diners karticom može platiti i obročno. Kod plaćanja karticama ne ostvaruju se nikakvi popusti na akcije, rasprodaje, Max & Moris specijale i slične pogodnosti, osim ako drukčije nije navedeno na letku. Sva plaćanja u Max&Moris poslovnici su avansna. Artikli se izdaju na temelju računa (maloprodajni kupci) te račun otpremnice (veleprodajni kupci). Kupac potpisuje da je kupljenu robu preuzeo te je dužan pregledati stanje artikala koje preuzima.

RABAT Što se tiče generalnog rabata kojeg kupci mogu dobiti u poslovnici postoje sljedeći uvjeti:

  • 2000 – 5000 kn – 4%
  • 5000 – 10000 kn – 6%
  • 10000 – 15000 kn – 8%
  • 15000 – 20000 kn – 10%
  • 20000 – 25 000 kn – 12%
  • Preko 25000 kn – 15%

U obračun ukupne sume ulaze i usluge od kojih je samo na navedene moguće ostvariti popust:

  • US0001 – krojenje ploča
  • US0109 – ljepljenje Abs – a (0,5/22)
  • US0110 – ljepljenje Abs – a (1/22)
  • US0111 – ljepljenje Abs – a (2/22)
  • US0112– ljepljenje širokog Abs – a (25 – 64)

Gore navedeni gotovinski popusti se ne pridodaju popustima na artiklima koji su trenutno na: akcijama, rasprodajama i Max & Moris specijalima

ISPORUKA ROBE – Kad je roba spremna za isporuku MAX & MORIS d.o.o. kupcu šalje obavijest ukoliko raspolažemo ispravnim kontakt podacima. Svakako preporučujemo da nas prije dolaska u prodajni centar kontaktirate i provjerite je li roba spremna za isporuku – Gotovu robu kupac ima obvezu preuzeti u roku od 7 dana. Po isteku navedenog roka zadržavamo pravo naplate ležarine ili otpreme robe na trošak kupca – Izdavanje komadnog pločastog materijala se vrši radnim danom od 8:00 – 16:00 – Roba se izdaje isključivo na temelju maloprodajnog ili veleprodajnog računa (iznimno otpremnice) – Prilikom isporuke MAX & MORIS d.o.o. djelatnici dovoze robu do prijevoznog sredstva kupca, a kupac je sam odgovoran za utovar. Iznimka su ploče velikih dimenzija i roba na paleti koju MAX & MORIS d.o.o. djelatnici utovaruju viličarom. Ukoliko kupac inzistira na utovaru viličarom u neadekvatno vozilo, MAX & MORIS d.o.o. ne preuzima odgovornost za eventualno nastalu štetu – Nisu moguće djelomične isporuke po računu ili otpremnici – Prilikom preuzimanja robe kupac je obavezan istu pregledati i potpisom na radnom nalogu potvrditi da je roba preuzeta u ispravnom stanju – MAX & MORIS d.o.o. ne može odgovarati za način utovara i daljnji transport preuzete robe i ne može preuzeti odgovornost u slučaju oštećenja – Radi sigurnosnih razloga svim nezaposlenim osobama zabranjen je pristup u MAX & MORIS d.o.o. proizvodni i skladišni prostor.

DOSTAVA ROBE
Za sve informacije o prijevozu robe dostavnim vozilom ugovornih partnera MAX & MORIS d.o.o., kao i o uvjetima važećeg Cjenika prijevoza, možete se informirati u MAX & MORIS d.o.o. centru . Prijevoz se organizira u dogovoru s voditeljem logistike . Ukoliko kupac želi dostavu dostavnom službom MAX & MORIS d.o.o. koristi prijevoz Intereuropom gdje se plaćanje prijevoza i robe može izvršiti unaprijed putem internet bankarstva ili se može dogovoriti plaćanje pouzećem.

  1. prijevoz robe vozilima ugovornih partnera MAX & MORIS d.o.o. – Za sve informacije o prijevozu robe vozilom MAX & MORIS d.o.o., kao i o uvjetima važećeg Cjenika prijevoza, možete se informirati u MAX & MORIS d.o.o. centru – Kupac je obavezan osigurati osobu za istovar u dogovoreno vrijeme prijevoza i upozoriti na pristupne probleme ukoliko postoje. Na dan isporuke nije moguće mijenjati lokaciju istovara. – MAX & MORIS d.o.o. ne pruža uslugu unosa robe u životni, skladišni, proizvodni ili bilo koji drugi prostor kupca
  2. Dostava robe putem dostavnih službi – MAX & MORIS d.o.o. nudi dostavu robe na području RH putem dostavnih službi s kojima ima sklopljen ugovor – Dostava je moguća svakim radnim danom, na temelju prethodne najave kupca, te ukoliko robu imamo na stanju • Paketna dostava naplaćuje se po važećem cjeniku dostavne službe • Za paletnu dostavu cijena ovisi o težini i dimenzijama palete te udaljenosti od našeg prodajnog centra. Preporučujemo da prije dostave zatražite ponudu za dostavu.
  3. Prijevoz robe vlastitim vozilom kupca – Kupac može i samostalno otpremiti robu s MAX & MORIS d.o.o. skladišta – MAX & MORIS d.o.o. ne utovaruje ručno robu u vozila kupaca niti je odgovoran za njen utovar i daljnji tijek transporta i ne odgovara za sva eventualna oštećenja ili manjkove nakon potpisivanja radnog naloga ili nekog drugog otpremnog dokumenta od strane kupca

REKLAMACIJE – Reklamacije se zaprimaju na temelju dostavljene reklamacije od strane kupca, uz predočenje originalnog računa po kojem je roba preuzeta i povrata reklamirane robe – U iznimnim slučajevima MAX & MORIS d.o.o. može reklamaciju zaprimiti na temelju fotografije na kojoj se nedvosmisleno može vidjeti tvorničko oštećenje ili oštećenje nastalo u proizvodnom procesu MAX & MORIS d.o.o., te temeljem posjete prodajnog predstavnika. U iznimnim slučajevima kupcu se može poslati zamjenski reklamirani artikl uz naplatu koja će mu biti refundirana povratom reklamiranog artikla ukoliko se ispostavi da se radi o tvorničkoj grešci ili grešci nastaloj u MAX & MORIS d.o.o.

– Primitak reklamacije potvrđujemo u roku od tri dana, a istu rješavamo u najkraćem mogućem roku, a može trajati najviše 15 dana od dana zaprimanja iste. Ukoliko se utvrdi da je za reklamaciju odgovoran MAX & MORIS d.o.o., rok za isporuku nove robe može biti dulji od 15 dana samo u slučaju ako se radi o robi po narudžbi ili nekom drugom opravdanom razlogu 

– MAX & MORIS d.o.o. ne uvažava reklamacije u sljedećim slučajevima: • na već obrađeni materijal od strane kupca • ukoliko je kupac u postupku dorade uklonio zaštitnu foliju • ukoliko je završnu obradu na akrilu izvršio u roku kraćem od 24 sata od postave • ukoliko je odstupanje u dimenzijama manje od dozvoljene tolerancije • ukoliko je prošlo više od 14 dana od preuzimanja piljene, kantirane i ostale robe • ukoliko kantirani materijali nisu korišteni za uobičajenu primjenu u kućanstvu • ukoliko su kantirani materijali bili izloženi ekstremno visokim ili niskim temperaturama ili vlazi • ukoliko su materijali čišćeni neodgovarajućim sredstvima za čišćenje • ukoliko kupac donese robu na prekrajanje

ODUSTAJANJE OD KUPNJE I POVRAT ROBE – Kupac može odustati od kupnje samo u sljedećim slučajevima: • ukoliko se radi o trgovačkoj robi • ukoliko se materijal ne šalje na dodatnu obradu u proizvodnju • ukoliko se ne radi o robi po narudžbi – Ukoliko je kupac odustao od kupnje, a roba je već plaćena povrat novca će se izvršiti u roku od 24 sata. Ako se radi o transakcijskom plaćanju, povrat novca će se izvršiti nakon dostave IBAN-a – Povrat robe moguć je isključivo u neoštećenom originalnom pakiranju uz predočenje originalnog računa 

Povrat se može izvršiti sključivo ukoliko kupac posjeduje račun za kupljenu robu. Povrat novca ostvaruje se u roku od 7 dana od kupovine te se radi Zapisnik o povratu novca kojeg kupac potpisuje. Kod povrata artikala zbog reklamacije radi se Reklamacijski list. Reklamaciju zaprima trgovac, ispunjava navedeni Reklamacijski list kojeg voditelj smjene odobrava. Sama reklamacija može biti izvedena na način da kupac dobiva isti ispravni artikal, neki drugi artikal ili može zatražiti povrat novca.

VIŠA SILA – MAX & MORIS d.o.o. nije odgovoran za neispunjenje ili kašnjenje u ispunjenju ugovora zbog više sile, tj. rata, pobune, epidemije, građanskog ustanka, intervencije vlade ili intervencije javnih vlasti, požara, elementarnih nepogoda, isključenja s rada, izvoznog i/ili uvoznog embarga, većeg kvara strojeva i nemogućnosti popravka istih od strane servisnih službi ili bilo kojih drugih sličnih razloga izvan kontrole MAX & MORIS d.o.o. koji mogu odgoditi ili spriječiti proizvodnju i isporuku prodane robe

 

Split, 27.09.2021.
Max & Moris d.o.o.
Max Parmač, direktor